aroma BADANIA

Możliwości współpracy z ad*aroma:

  • aroma*KREACJA,
  • aroma*BADANIA,
  • aroma*EVENT

aroma BADANIA to usługa polegające na przeprowadzaniu serii badań przed i po implementacji komunikacji zapachowej w danej przestrzeni. Badania mają na celu zmierzenie efektywności działania marketingu zapachowego. Badanie daje kwantyfikację danych wyjściowych oraz danych uzyskanych po zastosowaniu aromamarketingu. Dzięki nim uzyskuje się odpowiedź na pytanie, jakie reakcje powoduje dodanie zapachu do Państwa przestrzeni.


marketing zapachowych, aromamarketing

aroma BADANIA

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Definicja marketingu zapachowego

Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta.

więcej...