Cytrusowy gajUwodzicielski i tajemniczy ogród ukrywa w sobie czar duchowego podniecenia, rozjaśnienia umysłu i wzmożenia koncentracji. Dzięki niemu biuro może przenosić emocjonalnie w kraj intrygujący i inspirujący do wyzwań. Kompozycja cytrusów stymuluje zarówno duszę jak i ciało do pracy. Między innymi litsea cubeba w towarzystwie z cytryną stwarza uczucie odświeżenia. Ponadto pozytywnie nastawia do każdego zadania. Zielone drzewa dają chłód, cytrusy inspirują a zielona bryza otula i uwodzi... |
![]() aroma ZAPACH |
ad*aroma - marketing zapachowy |
Definicja marketingu zapachowego
Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta. |
:: (c) ad*aroma - marketing zapachowy 2007-2010 |