Tammysłodki, lekko owocowy, muskający i nie drażniący zapach to baza dla "Tammy". Pewna delikatna nuta cytryny i kwiatów rozwija kompozycję oraz powoduje, że jest ona niezwykła i niestandardowa. Efekty w zachowaniu wywoływane przez "Tammy" to uczucie komfortu i relaksu po ciężkim dniu pracy. Zapach ten rozpieszcza wszystkie zmysły. Pierwsze skojarzenia z zapachem to landrynka, truskawka, lecz wyraźnie przeważają tutaj kwiaty a także zapach liczi. Chwile z "Tammy" to chwile specjalne, chwile ukojenia oraz cudownego rozpieszczenia stworzone specjalnie dla Ciebie. Nie można jednak zapomnieć o jego odmładzającym charakterze. Witalność, młodość oraz delikatna wesołość to odpowiednie konotacje z tą barwą zapachową. Dobrze łączy się z kolorami jak róż i zieleń. Arbuz to owoc kojarzący się z "Tammy"... |
aroma ZAPACH |
ad*aroma - marketing zapachowy |
Definicja marketingu zapachowego
Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta. |
:: (c) ad*aroma - marketing zapachowy 2007-2010 |