ad*aroma - marketing zapachowy

Marketing zapachowy (aromamarketing) - to koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Zapach powinien być nie tylko przyjemny i akceptowalny dla większości, lecz również starannie dobrany i dostosowany do całościowej komunikacji marketingowej danego przedsiębiorstwa. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta. Stosując marketing zapachowy, można wywierać pozytywny wpływ na emocje (a co za tym idzie zachowania) potencjalnego klienta i wydłużać jego czas przebywania w firmie, a także przyczyniać się do podejmowania decyzji zakupowych. Zapach może także przekazywać komunikaty dotyczące wizerunku firmy takie, jak prestiż firmy, jakość produktów lub usług, troska o klienta.

 

 

marketing zapachowych, aromamarketing

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Pachnący Sukces Pisany Szminką

21 mają 2009roku w klubie Maska na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie pachniało ... kobietą sukcesu; liderką inteligentną emocjonalnie.

więcej...