Fleurop - moc kwiatów

to niezwykle wręcz naładowana kwiatami kompozycja. Przyciąga także swoją lekkością, rześkością, chłodem oraz orzeźwieniem. Z jednej strony uczestnik tej "gry zapachowej" przenosi się w miejsce chłodne, troszkę wilgotne i niezwykle zielone, a z drugiej w bajeczny świat kwiatów. Kwiaty te jednak nie są przypadkowe, są starannie dobrane według nosa perfumiarza. Ich dobór oraz proporcje to wielka tajemnica. Jedyne co nam pozostaje to napawanie się ich cudownym czarem. Z tego powodu "Fleurop" jest niezwykle charakterystycznym i bardzo zapamiętywanym zapachem. Dodatkowo zapach ten cechuje się profesjonalizmem i pewną nutą elegancji, a jednak również przystępności i otwartości dla wszystkich „nozdrzy". Mimo swego skomplikowania składników nie jest zapachem przesadzonym czy męczącym. Ta zapachowa kompozycja naturalnie pachnie kwiatowym światem, soczystą zielenią i lekko niebieskim orzeźwieniem. Jest zatem bardzo dobrym narzędziem wspomagającym komunikację barwną opierającą się na kolorze zielonym i niebieskim. Wnętrze nabierze tego nietuzinkowego charakteru, który wywołuje „Fleurop".
marketing zapachowych, aromamarketing

aroma ZAPACH

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Definicja marketingu zapachowego

Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta.

więcej...