Seminarium marketingu zapachowego

Dnia 13 marca 2008 roku na zaproszenie Koła Naukowego MarkeTEAM Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przeprowadziliśmy pachnące seminarium marketingu zapachowego. W ten sposób chcieliśmy przybliżyć adeptom sztuki zarządzania, czym jest marketing zapachowy i jak ciekawym medium może być zapach w biznesie.

Seminarium składało się z 3 części: badania wpływu zapachu na postrzeganie Point of Sale, prezentacji idei marketingu zapachowego oraz warsztatów zapachowych.

Wkrótce planujemy podobne spotkania z zapachem na innych uczelniach. 

marketing zapachowych, aromamarketing

AKTUALNOŚCI

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Aromatyzacja urodzinowego Sukcesu Pisanego Szminką

27 stycznia 2010 odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Sukces Pisany Szminką, któremu towarzyszył niezwykły zapach.

więcej...