21 czerwca 2008 roku Wesele ... pachniało!

Projekt organizowany przez Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów o wdzięcznej nazwie „Wesele na żywo" nie tylko przykuwał zainteresowanie oryginalnym pomysłem na prezentowanie najciekawszych trendów w organizacji ślubu, ale również inspirował odzwiedzające przyszłe pary młode właśnie ... zapachami.

Był to moment przełomu w branży zarówno ślubnej jak i marketingu zapachowego. Zaprezentowano ciekawy sposób na silniejsze uwiecznienie przysięgi małżeńskiej wśród gości. Potwierdzono tym samym niestandardowość i szeroki wachlarz możliwości, jakie daje wykorzystanie marketingu zapachowego w czasie imprezy.

Projekt cechował się jeszcze jedną ciekawostką - kompletną kreacją wizualno-zapachową agencji „ad*aroma - marketing zapachowy". „Wykorzystujemy ogromne doświadczenie w visual merchendisingu w kreacji nie tylko wrażeń zapachowych, ale również - wizualnych! Ten projekt stanowi kompletnie nową jakość w tworzeniu wrażeń zmysowych uczestników imprez. Jednocześnie podkreślamy istotę integracji bodźców w szczególności zapachowych z wizualnymi. Wierzymy, że to dobry początek wprowadzania nowej wartości w świat nie tylko marketingu zapachowego, ale szeroko rozumianej komunikacji marektingowej", dodaje Agnieszka Dąbrowska, ekspert marketingu zapachowego. 



marketing zapachowych, aromamarketing

AKTUALNOŚCI

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Zapach bohaterem sztuki współczesnej

W dniach 21-23 września w Raciborzu odbyła się trzecia edycja Raciborskiego Festiwalu Sztuki Ciało. Duch. Miasto. Wśród debiutujących artystów była Justyna Gruszczyk, która w projekcie zatytułowanym Przenikanie zastosowała niezwykłe medium: zapach.

więcej...