Kolejny pachnący Sukces...Pisany Szminką

17 września 2009 roku Sukces Pisany Szminką gościł niezwykłych gości w akompaniamencie delikatnej muzyki oraz zapachu.

Temat spotkania dotyczył kwestii, jak osiągać sukcesy w świecie, który wymaga szybkich rezultatów i życia w ciągłej zmianie. Gościem specjalnym była kobieta niezwykła - Katarzyna Montgomery.

Wieczór został uwieńczony wspaniałym koncertem Anny Kostrzewskiej Anyi - wokalistki, autorki tekstów...

A w tle zapach kobiety zmiennej acz silnej i kobiecej.

marketing zapachowych, aromamarketing

AKTUALNOŚCI

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Definicja marketingu zapachowego

Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta.

więcej...